Saturday, June 13, 2009

“蛋炒饭”

再大献身手,“蛋炒饭”!那天吃了所谓的水果之王后,马上见效!第二天,生病了!请了病假!梁上君子,我是真的生病而不是你所说的:“you are not fit for work”!关心的话也没一句!

1 comment:

梁上君子;阿弥陀佛 said...

but ur leave record was not nice le, always heard tat u r mc.. almost every month lik tat?! monthly event meh.. my ex-master told me as a leader should know how to take k for urself.. including health..

斑马线

近日 被要求到坡底出席三天的课程 本帅也真的很久没有下去坡底了 听说 现在的坡底很忙碌 犀利坡的地铁轨道已经建上来了 翌日 驾着千里马就去啦 来到坡底的红绿灯  发现其实现在人们都步行于城市中 行人要过人行斑马线之际 大伙儿都是停下来等车过了才敢走 这让本帅觉得的很无奈 今天 你...